.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین مسابقه تاریخ نساجی در لیگ قهرمانان
شاگردان سید مهدی رحمتی در تیم نساجی امروز برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف نماینده هند می‌روند و انتظار این است که بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذارند ....
تیم نساجی ایران در نخستین بازی آسیایی، امروز مقابل بمبئی سیتی هند به میدان می‌رود.
شاگردان سید مهدی رحمتی در تیم نساجی امروز برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف نماینده هند می‌روند و انتظار این است که بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذارند ....

شمال نیوز : فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و نمایندگان ایران امروز و فردا به مصاف حریفان می‌روند.

 

تیم نساجی مازندران یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه و از گروه D مهمان بمبئی سیتی هند است.

 

در دیگر بازی این گروه، تیم الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب میزبان نوبهار ازبکستان است.

 

نساجی مازندران که با قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور در سال گذشته موفق به کسب سهمیه آسیا شده برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 

شاگردان سید مهدی رحمتی در تیم نساجی امروز برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف نماینده هند می‌روند و انتظار این است که بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذارند.

 

بازیکنان نساجی برای نشان دادن فوتبال ناب ایرانی باید از ابتدای بازی با نماینده هند با فشار روی دروازه حریف، قدرت خود را به حریف دیکته کنند.

 

نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نساجی ایران و بمبئی سیتی هند برگزار شد که در این نشست مقرر شد نماینده کشورمان با لباس قرمز به مصاف آبی پوشان میزبان برود.

 

بمبئی‌سیتی در لیست خود ۷ بازیکن خارجی دارد که از کشور‌های اسپانیا (۲)، هلند (۲)، اسکاتلند، آرژانتین و استرالیا هستند. طبق قانون (۱+۵) یکی از بازیکنان (به جز بازیکن استرالیایی) امکان حضور در لیست بمبئی برای جدال با نساجی را نخواهد داشت. سه نفر از این جمع هفت نفره در سال ۲۰۲۳ و به تازگی به عضویت جزیره‌نشین‌ها درآمده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.